آکادمی ای ادز

شبکه های تبلیغاتی گوگل

همگام با اینکه در طول این بخش به مطالعه ی راهنما می پردازید، به سناریوی زیر نیز فکر کنید.

آکمه، یک مشتری جدید با نام فیونا ثبت کرده که حرفه اش تولید و فروش مبلمان است. شرکت فیونا (Fine Furniture) اخیرا خط تولید مبلمان مخصوص کودکان را آغاز کرده و از شما در خواست دارد که یک برنامه بازاریابی که به آگاهی بیشتر محصول کمک میکند را توسعه دهید.

کدام یک از شبکه های تبلیغات گوگل را برای نمایش تبلیغات به فیونا پیشنهاد می کنید؟

حال که از مزایای تبلیغات آنلاین و ادوردز آگاهی یافته اید، نگاهی نزدیکتر و دقیق تر به نحوه ی تبلیغ می اندازیم.

درباره شبکه های تبلیغات گوگل

به کمک ادوردز، تبلیغات شما می تواند بر روی یک یا هر دو شبکه تبلیغات گوگل (شبکه جستجو و شبکه نمایش) نشان داده شود. کمپینی که انتخاب می کنید، مشخص می کند که کدام یک از نوع تبلیغات نمایش داده می شود.

-        شبکه جستجو

شبکه جستجو شامل جستجوی گوگل، سایر وبسایت های مربوط به گوگل مانند نقشه، بازار، و صدها وبسایت کمکی و شریک گوگل و ادوردز است.

شبکه جستجو در موارد زیر به آگهی دهنده کمک می کند:

  • عبارت تبلیغات را در کنار نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد.
  • دسترسی سریع مشتریان به جستجو در مورد محصول یا سرویس مورد نظر را ممکن می سازد.

-        شبکه نمایش

شبکه جستجو عبارتست از مجموعه ای از وبسایت های گوگل (پنل مالی گوگل، جی‌میل، بلاگر، یوتیوب، سایتهای شریک گوگل، سایتهای موبایل و اپلیکیشن‌هایی که ادوردز را ارائه می دهند).

شبکه نمایش می تواند به آگاهی دهنده ها از طریق زیر کمک کند:

  • استفاده از قالب های تبلیغاتی جذاب برای جلب نظر طیف گسترده ای از مشتریان با سلایق و علایق مختلف
  • ساخت سیستم آگاهی برند و وفاداری مشتری
  • افزایش رغبت مشتریان

انتخاب ویژه ی نحوه و جایگاه نمایش تبلیغ و فیلترینگ مخاطبان